I can be anyone... #12


Nechceli by ste prežiť deň v koži niekoho iného???



Štvrtkové meme organizované knižnými blogerkami: Astesia a E_V_E.

Vyber si knižného hrdinu: hlavná postava, vedľajšia postava, pes, mačka, duch, je to na tebe.
Popíš čitateľom, prečo si si hrdinu vybral.
Vyber si 1 jeho životnú situáciu či etapu.
Prevtel sa do hrdinu na 1 deň a napíš, čo by si na jeho mieste v danom okamihu urobil TY!


Môj hrdina - Inkarceron 

Prečo? - Inkarceron je väzenie, ktoré samo myslí. Vymklo sa spod kontroly svojich stvoriteľov a teraz sám rozhoduje o životoch, ktoré sa v ňom nachádzajú. Je to nepolapiteľná vec, ktorá sama myslí a o všetkom, čo sa odohráva v ňom, rozhoduje.
Jeho deň? - Na konci knihy povedal Inkarceron, že chce vidieť hviezdy - vonkajší svet, pretože nemôže utiecť. Bolo mi ho strašne ľúto. Tiež je iba väzeň vo vlastnom väzení, ale keďže je to väzenie on sám, nedokáže utiecť. Je to trochu komplikované 8D 
Čo by som urobila inak? - Spojila by som sa s väzňami, aby našli spôsob, ako mi ukázať skutočné hviezdy a všetko vo vonkajšom svete a na oplátku by som im dala slobodu. Ak ste totiž tyran, vaši väzni budú len utekať, ale ak im dáte slobodu, odplatia sa vám 8) Teda najprv by mi museli ukázať hviezdy a až potom by som ich pustila 8D


séria Inkarceron


E_V_E

Komentáre

  1. hmmm zaujímavé. Len si neviem predstaviť, ako môže niekto újsť sám zo seba =)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no veď to, že sa to nedá 8D
      Takže len ukázať nejako tie hviezdy, aspoň na kamere alebo vo víziách alebo hocičo 8D

      Odstrániť

Zverejnenie komentára