What happened? - OKTÓBER



Čo sa stalo na blogu za uplynulý mesiac?


OKTÓBER

Začiatok októbra bol pre mňa veľmi pozitívny a plný čítania 8)
Potom na nás začali intenzívnejšie tlačiť v škole a momentálne už máme dané termíny skúšok na november, takže to bude v ďalšom mesiaci na blogu trochu hektické, ale vynasnažím sa pridávať aspoň meme a takisto sa plánujem zapojiť do nejakých projektov, takže to tu prázdne hádam nebude 8)


Recenzie

Inkarceron #1
Charlieho malé tajomstvá
V zajatí snov #3: Osudové rozhodnutie
Temné vízie #3: Vášeň
Risknem to s punkerom
Nočný tieň #1
Krásni a mŕtvi #1: Jonas
Staré grécke báje a povesti
Záblesk #1


Memes

Zamyslený havo #1          I can be anyone... #11      On my wishlist #16
Zamyslený havo #2          I can be anyone... #12      On my wishlist #17
                                                   I can be anyone... #13      On my wishlist #18
                                                   I can be anyone... #14      On my wishlist #19

Na čekačce - október
7 knižných smrteľných hriechov (jednorazová reťazovka)


Moje októbrové úlovky 8)

Veľmi som túžila po záverečných častiach týchto 2 sérií 8)


Môj 1. recenzný výtlačok 8_) 
Veľmi pekne ďakujem vydavateľstvu FRAGMENT!


Máte niektorú z týchto knižiek??? 8)


Môžete si ma pridať okrem GFC aj na FACEBOOK-u, na Twiter-i, Goodreads a aj na NetworkedBlogs.
Budem sa tešiť, ak budete blog navštevovať aj naďalej 8) 

E_V_E


Komentáre