Šílenství obálek #10


Autorkou meme je Zuzzi.

Úlohou je, v ľubovoľný deň v týždni, vytvoriť príspevok, kde vyfotíte a porovnáte obálky dvoch a viacerých kníh z jednej série.

Dnešné porovnávanie sa bude týkať série Eon(a)...



Táto dračia séria má veľkú iskru. Príbeh je skvelý a obálky takisto nezaostávajú. Osobne sa mi viac páči 2. diel, kde je to trošku prepracovanejšie a naláka aj viac mladých čitateľov. Z 1. dielu sa zdá, že to je niečo pre veľmi malých chlapcov. Aj keď som to čítala v mladšom veku, série ma zaujali a obálky s dračím okom a zaklínačkou Eonou sú veľmi lákavé 8)

1. miesto: Eona
2. miesto: Eon

Ktorá obálka sa najviac lúbi vám?


E_V_E

Komentáre

  1. Mne sa páči obe rovnako, každá má v sebe niečo iné =D Doma mám len dvojku, pretože jednotka bola dávno vypredaná, ach :D (mala som ju vypožičanú z knižnice)...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som mala obe, ale 1. diel som predala, takže mi ostal tak na ocot doma druhý 8D

      Odstrániť
  2. nečítala som ,ale súhlasím s tebou :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. 2. obálka sa mi páči jednoznačne viac, ono, vždy keď na tieto knihy narazím v Phanta Rei, a vždy na tom istom mieste presne sa mi tá prvá kniha zdá ako pre malých chalanov...to je nemilé a troška to s 2 knihou neladí ale čo už. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Asi si všimli, že tá 1tka nenalákala až tak, ale kedže 1. diel je teoreticky o chlapcovi a druhý o dievčati, tak to trochu dáva zmysel 8D ale oceňujem, že ponechali originál 8)

      Odstrániť
    2. No dobre kašlem na obálky. Obe sú fajn, ku druhému dielu vybrali lepšie ale mám rada chalanov v knihách takže Eon by sa mi asi zapáčil viac. :DD

      Odstrániť
    3. Ale ona len predstiera, že je chlapec, takže to by ti asi nevyhovovalo 8D ale inak tam je plno chalanov 8D

      Odstrániť
  4. Víc se mi líbí rozhodně druhá obálka. :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Aj mne sa páči viac obálka druhého dielu. Úplne súhlasím s tvojím vyslovením, že sa prvá vyzerá ako pre malých chlapcov. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pekná je aj tá, ale vlastne netuším, ako sa ku mne kniha dostala 8D sama som si ju asi nevybrala 8D

      Odstrániť

Zverejnenie komentára