Knihobraní #10

by VeEee

10. Kniha, která už vážně nevoní novotou

19. června - 20. června
Najde se nějaký stařeček, kterého uchováváte ve své knihovně a má za sebou už ty nejlepší roky?


Ešte na ZŠ sme mali povinne prečítať niečo od Julesa Verna. Moja babka má takú menšiu zbierku kníh tohto autora, sú to vlastne knihy môjho otca a strýka. Tak som si tam vtedy veselo jednu knižku požičala, tú najtenšiu samozrejme 8D A to bola knižka Dva roky prázdnin (zaujal ma hlavne názov, ktorý som chcela aby bol skutočnosťou). Knižka sa mi veľmi páčila a babke som ju už ani nevrátila 8D Pred časom som si dokonca doniesla domov ďalšie 2 Verneovky, ktoré som však ešte nečítala. Tento autor mi prirástol k srdcu aj keď som od neho čítala iba túto knižku z roku 1977. Od babky postupne šlohnem všetky Verneovky a aj keď nie sú v najlepšom stave, sú to poklady 8)



E_V_E

Komentáre

  1. Ocino mal u starkej tiež odložené Vernovky, ale ja som "zdedila" iba jednu - Cesta okolo sveta za 80 dní :)
    Úplne ťa chápem, aj ja mám svoju najmilšiu knihu, ktorú nedám nikomu ani keby sa čo robilo

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Od Verna mám doma snad taky nějakou knihu, jen se mi nechtělo lézt do výšek do "staré knihovny" :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. 8D ja by som najradsej mala celu zbierku, ono su to take pekne "povinne" citanie aj so Shakespearom 8)

      Odstrániť
  3. Prekvapivo, od Verna som ešte nič nečítala. Ale posnažím sa to čím skôr napraviť. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite to naprav 8) Je to síce tá staršia literatúra, ale mne sa táto jeho kniha páčila a keď vedela zaujať 13-ročnú, tak si myslím, že splnila svoj účel 8)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára