Knihobraní #15

by VeEee

15. Kniha, u které bych vážně ocenil/a pokračování (dotisk)

29. června - 30. června
Nakladatelé si s námi občas hrají. U které knihy nesmírně toužíte po nějakém tom pokračování a nebo po dotisku?





Knihu Erebos som vyhrala v jednej knižnej súťaži a mám ju doma po česky. Veľmi sa mi páčila! Má to originálny nápad, skvelého hrdinu, psycho-hru, pri ktorej môžete aj umrieť... Nedávno vyšla dotlač v novom obale, ale mne sa lúbi viac takto. Rozhodne by som však prijala nejaké pokračovanie, ktoré by mohlo byť o nejakej inej hre, s inými hrdinami, ale s rovnakým psycho-tajomno-strašným nádychom 8) Bolo by to úplne super!






Veľmi krásne ďakujem VeEee za tento projekt, veľmi ma bavil 8)


E_V_E

Komentáre

  1. Túto knihu som videla iba z rýchlika :D no páči sa mi tá novšia obálka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Erebos som si práve včera vybrala z knižnice :D

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára