Knihobraní #2

by VeEee

2. Kniha, kterou absolutně nechápu

3. června - 4. června
Vyberte jednu knihu ze svého aktuálního stavu knihovničky, kterou doposud nechápete a máte pocit, že jí snad ani nikdy nepochopíte, a když už, tak to bude za hodně dlouhou dobu.


Tak táto kniha je pre mňa vrcholom nechápavosti 8D Prečo bola napísaná? Aký má zmysel? Čo mi dala? Kto čítal moju recenziu vie, že som z knihy bola celkom nadšená 8D Stále si stojím za tým, že je to brak, čo sa obsahu a deja týka, lenže je to erotický román a sexuálne scény sú proste vzrušujúce a sexy! Takže sa mi nakoniec kniha páčila, aj keď ju teda vôbec nechápem. A hlavne nechápem, ako sa mi mohla páčiť, keď vždy oceňujem na knihách dobrý príbeh, postavy, dej... ale tuto mi proste bohato stačili sexuálne scény na 600 stranách. Robí to zo mňa divného človeka či bezvkusného čitateľa? Myslím, že to robí zo mňa proste len človeka 8)




E_V_E

Komentáre

  1. V tomto s tebou musím proste súhlasiť ;) Dej to má nahovno a predsa sú z toho milióny ľudí (vrátane mňa) paf :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hahahahahahaha.... tohle by byla moje volba, kdybych ji měla doma. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som knihu vyhrala u Judit, inak by som sa k nej tiež nedostala 8D

      Odstrániť
    2. :D Pokud si ale myslíš, že oto bylo divné, tak by jsi si určitě měla přečíst i druhý díl - to je totiž psycho. :D

      Odstrániť
    3. Už som ho čítala,len recenzia ešte nie je, súhlasím 8D

      Odstrániť
  3. Bola napísaná pre štyridsiatničky, pre ktorých je to skvelý únik z reality ( a myslím, že to aj okorení ich život). A potom je to napísané pre mladé baby (tým myslím pod 16 rokov), ktoré sa veľmi rady vychvaľujú tým, že toto prečítali, aj keď je to pre ne "zakázané". A v neposlednom rade je to napísané aj pre mladé ženy, ktoré vedome alebo podvedome, ale určite snívajú o niekom tak neodolateľnom ako je Christian Grey :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Taky jsem nad touhle uvažovala, ale ještě jsem ji vlastně nečetla, ale ten poprask okolo atd.. to vážně nechápu :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No je z toho riadna aféra, ale neuškodí to prečítať si, keď máš rada romantické a sexuálne scény v knihách 8D

      Odstrániť
  5. Prečo bola napísaná? - čítala som, že 50 Shades bola pôvodne napísaná ako fanfiction na Twilight Ságu :D Mne osobne tiež nič obohacujúce nedala, ale strašne dobre sa mi čítala :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No jasne, to viem všetko, len tak rečnícky/poeticky/do vzduchu som to myslela 8D

      Odstrániť
  6. Přesně :D Je to brak, hotový literární odpad, u které by se měl jako člověk červenat? :D Já se u toho směju, je to pro mě skvělá komedie a oddychovka.. na druhou stranu se sama sobě divím, že jsem se do toho zase znovu pustila... :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nikdy tuhle knihu (sérii) neplánuji přečíst.. Přijde mi to jako ztráta času :D ..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja tiež, kebyže nevyhrám 1. diel v súťaži, ani sa k tomu nepriblížim 8D a potom prekvapilo

      Odstrániť
  8. Já teda nechápu spíš hlavní hrdinku, klidně bych se bez ní obešla :D

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára