pondelok, 17. júna 2013

Knihobraní #9


by VeEee

9. Kniha s nejošklivější obálkou

17. června - 18. června
Ne vždy se povede, co naplat, jaká kniha z vaší knihovničky má tu nejošklivější obálku?


V mojej knižnici sa nachádzajú knihy s obálkami: priemer, pekné, krásne, prenádherné. Preto bolo pre mňa dosť ťažké vybrať najškaredšiu obálku. Nakoniec som zvolila knihu Krásni a mŕtvi #4: Phoenix. Vôbec sa mi nepáčia vlasy Dariny a ani model pre Phoenixa, nehovoriac o malinkých krídlach, ktoré vyzerajú ako pre vrabcov. Predchádzajúce diely mali krajšie obálky. Na tejto sa mi nepáči vlastne vôbec nič. Privítala by som niečo na spôsob spodného obrázka 8P 





E_V_E

10 komentárov:

  1. Nevím no,mně osobně se obálka líbí. :D :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Obálka mi príde náhodou v pohode, videla som aj omnoho horšie :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mne sa tá obálka teda tiež nepáči, ale mohlo to byť aj horšie.xD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. JJ, nie je až taká hrozná :) mohlo to byť veru aj horšie :D

      Odstrániť
  4. No neviem baby, ja v knižnici asi škaredšiu nemám 8D šťastný to človek 8D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Moja najškaredšia obálka by tvoju tromfla :D

      Odstrániť
  5. Na túto knihu som aj zabudla. Rozhodne má otrasnú obálku, ale myslím si, že na tú na knihe Za múrom nemá nič :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mě se obálka celkem líbí, ale ty její vlasy jsou hrozný :)

    OdpovedaťOdstrániť