Měšíční párování #7


Autorkou tohto mesačného meme je Vendea, ktorá všetkých zúčastnených, ktorí jej pošlú zoznam kníh na daný mesiac, popáruje do dvojíc a musia zo zoznamu vybrať, čo bude ich partner v danom mesiaci čítať.

Z môjho zoznamu na mesiac jún mi blogerka Melody vybrala knihu:

V is for Virgin od Kelly Oram



Od tejto autorky som čítala už Being Jamie Baker a to sa mi veľmi páčilo. Bola to navyše moja 1. anglická knižka. Som rada, že na tento mesiac mám ďalšiu anglickú a dokonca od Kelly Oram, pretože jej štýl písania mi veľmi sedí a témy, o ktorých píše sú veľmi zaujímavé.
Bohužiaľ som ešte neprečítala ani minulú ani predminulú knihu v párovaní. Takže tie sa pridávajú do zoznamu na jún tiež.


Ja som mojej milej parťáčke vybrala knihu Starcrossed. My si tak navzájom vyberáme anglické vecičky 8D Navyše túto knihu som už videla niekde v neoficiálnych prekladoch, zaujala ma témou aj obálkou, ale ešte som si ju do to-read listu nedala. Som teda zvedavá, ako sa bude páčiť tuto kolegyni 8)

Čítali ste tieto knihy? Ako sa vám páčili?


E_V_E

Komentáre

  1. Jsme to ale podařené duo, co? :D Starcrossed už čtu a je to moc dobré. Fakt si to užívám. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sme 8D Ja tiež už čítam Virgin, len som si dala pauzu, lebo som neodolala Second Chance Boyfriend 8D

      Odstrániť
  2. Aj ja akurát čítam V is for Virgin ;)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára