Pikaču vyberá... #12



Meme vytvorené mnou, publikované každú nedeľu.
Cieľom je pomôcť mi vybrať knihu, ktorú budem čítať v daný týždeň. Kniha s najvyšším počtom hlasov v komentároch vyhráva. Takýmto spôsobom si chcem zaručiť, že každý týždeň prečítam min. 1 knihu! 




Podľa výberu kníh je vám asi jasné, že mám nejaké "boys drama" 8D

Berte do úvahy:
1. Ja sama sa prikláňam skôr ku knihe Second Chance Boyfriend, keďže 1. diel série bol úplne úžasný a potrebujem viac Drew-a a Fable 8_) - 1 hlas


Komu dáte svoj hlas vy? 8)


Naposledy vyhrala kniha... radšej sa ani nepýtajte, v akom som sklze 8D ale keďže máte toto meme tak radi (čo ma veľmi teší), tak mi dačo pekné na pondelok vyberte. Momentálne čítam Ptačí zpěv. 


EDIT: Vyhrala kniha V is for Virgin 8)

E_V_E

Komentáre

  1. tak tedy vybírám Second Chance Boyfriend =)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. V is for Virgin byla skvělá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Bam, o V is for Virgin som počula ale viac sa mi páči tá vec. Posledná kniha ak mám byť konkrétna. A ak chceme ísť do detailu, môj hlas patrí:

    Second Chance Boyfriend

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já dám hlas V is for Virgin, už protože jsem ti ji vybrala v měsíčním párování. :) Ale samozřejmě mně nebude vadit ani když si přečteš třetí zmiňovanou, protože na tu chci znát tvůj názor taky. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. V is for Virgin, vyzerá byť fajná :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mňa najviac láka V is for Virgin, takže to ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ja dávam svoj hlas SCB, ale ani V is for Virgin nevyzerá zle, chystám sa na ňu aj ja =)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ty si ma zase nepočkala :D Nevadí, odpúšťam :D Aj tak by som hlasovala za tých 50 spôsobov, ako zbaliť chlapa :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára