Šílenství obálek #16


Autorkou meme je Zuzzi.

Úlohou je, v ľubovoľný deň v týždni, vytvoriť príspevok, kde vyfotíte a porovnáte obálky dvoch a viacerých kníh z jednej série.

Dnešné porovnávanie sa bude týkať série Nočný tieň...



Séria má krásne obálky. Veľmi sa mi páči 1. diel, ktorý je ladený do fialova a tematicky. Máme tam vlčie oči, krv, hl. hrdinku a kvety, po ktorých je pomenovaná. Na 2. dieli mi vadí, že modelka je učesaná tak, aby jej vyniklo čelo. Zelenú tiež moc nemusím, ale kebyže jej rozpustia vlasy, je to omnoho lepšie. 
Obálky sú také matné a na svetle sa lesknú. Pri fotení som ich teda musela nasmerovať do správneho uhla, aby to vyzeralo schopne. Moja mamina bola uchvátená obálkou 1. dielu, keď knihu na poličke zbadala, takže evidentne láka zákazníkov 8)

1. miesto: 1. diel
2. miesto: 2. diel




Ktorá obálka sa najviac lúbi vám?


E_V_E

Komentáre

  1. Obidve obálky sú krásne, mám ich doma a tiež ma nalákali v kníhkupectve :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. 8) Ja mám len 1. diel, ale veľmi sa mi to páči 8)

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. Tak 1. diel sa mi aj obsahovo celkom páčil, uvidím, čo bude s ostatnými 8D

      Odstrániť
    2. Prvý diel sa dal, ale druhý som ani nedočítala :D :D Katastrofa podľa mňa :D

      Odstrániť
  3. Moooja obľúbená séria=) Škoda že tam nie je aj tá škaredá tretia obálka :D tam je tá modelka fakt príšerná :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tieto obálky sú veľmi pekné :) najviac sa mi páči obálka k prvému dielu. Ja ich mám doma po česky, ktoré sú matné, a tie sa mi páčia dokonca asi ešte viac ako naše lesklé :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mne sa viac páči prvá. Druhá je trošku divná, podľa mňa.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja mám doma celú sériu a najviac sa mi páči dvojka ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Už som aj zabudla, že sa to tak lesklo :D

    Inak, spomenula som si, že som ti mala odfotiť tú kresbu, ale ja som na to už zabudla a neodfotila som to znovu, ale tu je taká nekvalitnejšia verzia, čo je na nete(je to tá úplne dolu) http://elisaworld.blog.cz/1106/kresby-moje-vytvory-part-1 (a aby som sa popýšila) na posledné dve som obzvlášť hrdá(teda, na Stefana nie, lebo vyzerá ako magor, ale na Kath!) a Edo sa mi vydaril :D http://elisaworld.blog.cz/1111/kresby-moje-vytvory-part-2

    OdpovedaťOdstrániť
  8. První se mi líbí o něco víc, ale to bude mou slabostí pro fialovou barvu .) Ani jsem nevěděla, že se série takhle leskne ... je to stejný styl odlesků jako u "Pod nekonečnou oblohou", nebo o něco méně?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Niečo úplne iné, toto sa veľmi ťažko fotilo, také matné-lesklé to je. Pod nekonečnou oblohou mám normálne, bez problémov 8)

      Odstrániť
  9. Síce som túto sériu nečítala, ale páči sa mi obálka 1. dielu, lebo je taká mrazivá :D

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára