What happened? - JÚN


Čo sa stalo na blogu za uplynulý mesiac?


JÚN


Ehm... veľmi zle som dopadla tento mesiac 8D Prečítala som len 2 knihy (!!!), ledva som mala nejaké meme, na blogu bolo prakticky len Knihobraní. Tento mesiac som skôr re-watchingovala seriály a zaoberala sa školou. Bolo aj veľmi teplo, takže sa mi vlastne nič nechcelo.
Mám rozčítané: V is for Virgin, Storm, Dcéra dymu a kostí, Harry Potter 5 a čakajú ma 4 RC. O knihách, čo mi tu len tak stoja alebo sú nové ani nehovorím, k nim sa bohvie kedy dostanem.
No čo už, treba mať aj útlmový mesiac, aby ste si nemysleli, že som závislák 8D
Na druhú stranu, získala som do svojej knižnice more kníh, keďže som mala svoju 1. tohto-letno-brigádovú výplatu 8P


Recenzie
Ptačí zpěv
Drew + Fable #2: Second Chance Boyfriend
50 odtieňov temnoty #2


Meme
On my wishlist #49
On my wishlist #50
               
Měsíční párování #7
Na čekačce - jún
Šílenství obálek #16   
Pikaču vyberá... #12         


Projekty
Knihobraní
               
                       

Tento mesiac som do svojej knižnice získala...


môj nákup na literama.sk

RC od AlbatrosMedia

RC od Fragment-u

výhra u Catty

Letné zľavy na bux.sk



Máte niektorú z týchto knižiek? Aký máte na ne názor? 8)


E_V_E

Komentáre

  1. Nemám z nich ani jednu, ale čítala som sériu Noční Lovci a neskutočne sa mi páčila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Statistická pravděpodobnost lásky na první pohled je nejúžasnější. Hrozně se mi líbila. A Drahokamy též. Jsou báječné...
    Na Ty proti mně se už delší dobu chystám, mám ji tu už od zimy (máte na Slovensku hezčí obálku) a Noční cirkus bych si ráda pořídila...
    Skvělé přírůstky do knihovničky... :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež si myslím, že Ty proti mne má brutálnu obálku 8)
      Na Štatistickú... sa už dlho teším 8)

      Odstrániť
  3. Ja som dosť dlho čakala kým som si ich konečne dokúpila domov 8)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Drahokamy závidím :) Já jsem je měla pouze z knihovny. Třetí díl jsem zatím nečetla a tak se na Zelenou jako smaragd moc těším =)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som mala 1. diel ako e-book a zvyšok požičané, takže som rada, že som teraz mala možnosť zakúpiť si ich aj domov a čakám, kedy bude čas na re-reading 8P

      Odstrániť
  5. Proč mám pcoit, že váš bux má lepší slevy než ten náš? :D Jinak krásné knížečky. Sérii Láska nezná čas bych brala hned. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Práveže minule som závidela vám, také dobré zľavy nejaké ste mali už ani neviem kde a nemohla som kúpiť 8D

      Odstrániť
  6. Mmmm, krásné knížky :). Alchymii věčnosti a Jednou nohou v hrobě chci taky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tiež som na tom tento mesiac biedne. Vlastne som neprečítala žiadnu knihu a dve RCčka mi ešte stále stoja na poličke :D Ale chcem to v lete dobehnúť :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No určite aj ja mám také plány 8D ale zase, strašne sa mi nič nechce 8D

      Odstrániť
  8. Červen je nějaký nečtecí měsíc, protože já přečetla pouze 1 knihu ...

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ako ťa poznám, ty si to nečítanie vynahradíš v júli a zas budem akurát tak závidieť!:D
    Inak super prírastky.:] Drahokamy mám tiež doma a rada na ne pozerám.:D A napríklad som zvedavá, či sa ti budú páčiť Mariotovi dediči, ja som si tu sériu zamilovala.:3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je možné, že to tak dopadne 8D
      Na Mariotových dedičov som veľmi zvedavá, dúfam, že sa do toho už čoskoro pustím 8)

      Odstrániť
  10. BONES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Aj ja chcém!! :D
    krásne prírastky. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Takže už máš konečne doma celú sériu Drahokamy :D A súhlasím s Christine, Mariotovi dediči sú super =)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Skvelá investícia do Drahokamov :) Mne stále chýba posledná časť, ale aspoň som tiež využila zľavy na buxe :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára