Predstav si... #1



projekt od Mati a E_V_E

S Maťou sme dostali taký super nápad, ktorý sa formoval niekoľko mesiacov, až sme zistili, že nestíhame termín, ktorý sme si dali 8D Nakoniec sme ale všetko dali dokopy a tak sa môžete pozrieť, čo sme to vlastne povymýšľali.

Náš projekt bude trvať 2 týždne, pričom každý nepárny deň uverejní jednu zo svojich otázok Maťa a každý párny deň jednu zo svojich otázok zase ja. Na tieto otázky sme obidve odpovedali, takže si môžete prečítať, čo by sme si vybrali, keby sme sa dostali do takej a onakej situácie. Po minutí otázok, čiže za 2 týždne, uverejníme formulár, po vyplnení ktorého majú dvaja z vás možnosť vyhrať knižku. Jednu od každej z nás.

S Maťou sme sa navzájom vyspovedali o rôznych knižných situáciách, snáď sa vám naše odpovede budú páčiť a možno sa v nich tiež nájdete. Všetko sa to samozrejme týka kníh a nezabudnite aj vy odpovedať na naše otázky v komentároch. Sme veľmi zvedavé osoby 8P Enjoy!


Otázka č. 1: 

Autorka Twilight série S. Meyerová si od teba pýta radu, názor, poznámku k jej slávnej upírskej sérii. Čo by si jej poradila, vytkla, či nechala opraviť v jej knihách?



E_V_E

Twilight som pri jeho veľkom boome odvrhla a nechcela o tom ani počuť. Raz sa mi však nechcelo učiť, tak ma kamoška presvedčila, aby som si zapla film. Na druhý deň som už čítala knihu a z ruky som to nedala. Upíri - moja slabina 8P Doteraz sa mi veľmi páči pojatie lesknúcich sa vegetariánskych upírov, ale nejako mám tie krvilačné beštie radšej. 
Twilight utrpel pri zmedializovaní a pri filmoch. Úprimne, pozriem sa na Bellu a je mi zle. Tá herečka je fujky. Edward v 1. dieli ešte okej, ale potom už len a len horšie. 
Autorke by som poradila, aby Belle prirobila mozog. Je strašne slabá a naivná. Nechápem, čo je na nej tak zaujímavé, že sa do nej zamiloval upír. JA som omnoho zaujímavejšia a lepšia osoba!
Takisto Edwardovi mohla pridať trochu viac testosterónu, niekedy sa chová strašne slabo a hlúpo. Skôr by som sa zamilovala do strašidelného Jaspera či silného Emmeta 8P
Knihy v podstate nie sú zlé, spadla som do toho veľmi rýchlo a doteraz si rada zre-readingujem sériu, ale už ma to neberie tak ako voľakedy. Myslím, že knihy sú už teraz tak dobré ako sú, ale nebyť tých divných filmov a hercov, nikto by nemal žiadne námietky.


Maťa

Keby sa ma na túto otázku spýtal niekto pred takými... troma-štyrmi rokmi, tak by som bez váhania povedala, že Nič. Ten veľký boom neminul ani mňa a ja som si ten príbeh zamilovala. Teraz som však už staršia, Twilight v mojom pomyselnom rebríčku vystriedalo kopu iných kníh a z obrovskej fanúšičky som sa zmenila na dievča, ktorú nijaký Twilight netrápi.
Niežeby bol príbeh a to všetko zlé. Ja by som jej ale vytkla obe hlavné postavy. Jacoba som mala vždy rada, toho sa to netýka.
Lenže Edwarda som nemohla nikdy vystáť. Jasné, je to sexy upír (aspoň teda v knihe a dovtedy, kým pred očami vkuse nemáte Pattinsona, toho fakt neznášam), ale zabíja bezbranné zvieratká. Ja mám zvieratá odjakživa radšej než (väčšinu) ľudí, takže s tým mám akýsi problém. Stephenie by som najprv pekne vynadala za to, že necháva Edwarda zabíjať krásne pumy, alebo medveďov, ktoré síce moc nemusím, ale vždy sú lepší než Edward.
Ďalšia postava, ktorú som mala chuť zabiť je Bella. Je ufňukaná, hlúpa a zďaleka mi nepripomínala priemerné dievča (na druhej strane, čo už len ja o tom môžem vedieť? :D). Bola vo všetkom neschopná, vkuse len pišťala a bola neuveriteľne iracionálna. Gŕŕ!




Čo by ste autorke slávnej upírskej série poradili vy?



E_V_E

Komentáre

  1. Ja som Twilight čítala ešte pred najväčšou vlnou tej povestnej mánie. Páčilo sa mi to tak priemerne a ten názor mi aj zostal. Je to pekné oddychové čítanie, nič viac a nič menej.

    P.S.: Maťa, ty si vegetariánka? Lebo ak nie, tak nie je veľmi namieste chudákovi Edwardovi vytýkať, že zvieratá zabíja, keď to robí kvôli získaniu potravy, veď to robíme takmer všetci. Buď priamo, alebo nepriamo :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež si myslím, že to je také milé čítanie a dobrá téma, len ten filmový boom tomu uškodil.

      Odstrániť
  2. Super nápad!:)
    Inak tiež by som hlavne tie postavy vytkla.:D Ale tiež až s odstupom času, prvý dojem bol super.:DD

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Súhlasím! :) A hlavné postavy nenávidím! Dobre, Edward ešte v pohode ale BELLA? Bože môj! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je taká divná, naivná a hlúpučká postava 8D

      Odstrániť
  4. Zaujímavé príspevky :) ešte ten u Mati si musím prečítať :D
    Asi am zabijete, ale mne Bella nevadí :D no vážne, ako je to uplné teliatko, ale tak nie každý je normálny :) Ale za to Edwarda som neznašala, prišiel mi strašne, ale strašne umelý, žiadne spontánne reakcie nič, všetko dopredu premyslené naplánované, všetko muselo byť dokonalé a to mi vadilo.... ale inak je to celé fajn :) odpoved na otazku: prerobila by som Edwarda :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ako Bella bola pre mňa príliš obyčajná. Neuškodilo by, keby aspoň bola nejaká múdrejšia alebo krajšia alebo hocičo 8D

      Odstrániť
  5. Ja som sa tiež zo začiatku veľmi nemala k prečítaniu si Twilightu ale nakoniec ma presvedčila kamoška ( podobne ako teba ) pozrieť si film :D potom už nasledovali knihy a aj teraz si ich rada prečítam :) nikdy som nebola obrovská fanúšička, len taká priemerná, filmy som videla, knihy čítala a zostala som im verná:) mňa najviac iritoval Jacob, celkovo som ho nemala priveľmi v láske, možno tak v Nove mi až tak nevadil. Prvý krát som si jeho pasáž v Úsvite prečítala, ale odvtedy ju preskakujem, vždy keď ho čítam :D jednoducho je pre mňa Jacob najmenej obľúbená postava :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne sa páči herec a v knihe celá tá vlkolačia stránka 8) ale inak to tiež nepatrí medzi moje obľúbené...

      Odstrániť
  6. Ani já jsem se nevyhnula velkému boomu Stmívání a ve své době jsem ho milovala a nedala na něj dopustit. :D Teď to vidím podobně jako vy - hlavní postavy mají spoustu chyb a začali mi lézt pořádně na nervy. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Asi za to, že je človek sčítanejší, začína si všímať chyby, ktoré predtým nevidel 8)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára